miyavmiyav1 Merhabalar,kızımjn burnunu silince bi damla bile diyemem toplu iğne başı kadar diyim öyle kan topağı gibi geliyor neden anlamadım alerjik olabilir mi çocuğu böyle olan var mı? Bu arada haziranda 2 yaşını doldurucak teşekkürler
MiracAlpinveUmutunAnnesi miyavmiyav1 Brnim oğlumun da baya burnu kanıyodu halen kanıyo mart nisan mayıs alerji ayı geçen akşam yine kanadı mesela gitmediğimiz doktor kalmamıştı. Tabi burun spreyi kullanmaktan burun damarları da incelmiş onun da etkisi vardı ama en önemlisi alerji. Küçükken benim de burnum çok karardı çok iyi hatırlıyorum. Doktora gitmeniz de fayda var tabiki
Melez4453 Yegenimden bayaga pıhtılı kan geliyordu Kızkardeşim hastahane yolunu su etti Şükür bişey çıkmadı Alerjik dedi dr Ama götür için rahat etsin Sağlık ihmale gelmez arkadaşım