Kızlar arkadaşım çocuk sahibi olmak istiyor.
Adeti 2 gün gecikti kan baktırdı beta 8.45 çıktı akşamına da adet oldu normalde adeti 6 gün sürermiş bugün 10.gün ama ara ara devam ediyormuş ve yine kan vermiş bu sefer beta 289 çıkmış ek bir şikayeti de yok doktor iki gün sonra tekrar kan ver ara kanama yerleşme kanaması olabilir demiş.
Başına gelen ve bu şekilde gebelik yaşayan var mı?