servez Bebeğim 6 ay olucak 2 gün sonra geceleri çok sık kalkmaya başladı 3 saatte bir 4 saate bir benim gibi aynı durumu yaşayan var mı ? Normal mi sütüm yetmiyor mu doymuyor mu kafamda deli sorular
elifminamom servez ben napsam uykuya dalmıyor dalsa da 10 kere uyanıyo az emip uyuyor üç saat uyusa niye bu kadar uyudu diye kontrol ederim😂
esmanur433 servez gel bi sarılayım sana kardeşim benimki de 6.5 aylık 5.5 aylıktan beri ve normalde ıh ıh diye uyanırdı şimdi bildiğin bağırarak ağlayarak uyanıyor çok uyusun diye mama da verdim oda işe yaramadı sabahın köründe ayaktayız
bulutunannesi_ esmanur433 Ahhhh beni tarif ettin bugün gece ıh ıh 4. Aydan beri böyle ve sürekli mama reddi ben dişe yoruyorum artık şu son 1 haftadır iyice çıldırmış durumda sürekli ellerimize saldırıyor ne bulursa ısırmak istiyo kafası ateş gibi yanıyo uykuya geçişte çok ağlıyo uykusu olmasına rağmen çok sıkıntı çekiyoruz
Beyzaveduru 4 saat uyusa saat başı uyanır kontrol ederim herhalde. Niye uyudu diye. 😃 Bebek bu gayet normla uyanması. Benim ki üst üste 2 saat nadiren uyur
simaysel Biz de geceleri 2 saate bir Kalkıyoruz gündüz uykuları da kısa çok nadir 1 2 saat uyursa uyuyor 🙈