nuroner Zhrclk aptamil tam hidrolize bir mama evılvia yarı hidrolize aralarındaki fark bu , bazı bebeklerde evolvia da alerji yapıyor biz 25günlükken başladık aptamil kullanıyoruz
Arlmtl Zhrclk Evolvia bize kabızlık yapmıştı pirinç bazlı mamaymış ona da alerjisi çıktı Neocate kullanıyoruz gaz kabızlık yaşamadık 3 aydır
nuroner Zhrclk doğrudur biz en baştan beri aptamil kullanıyoruz bizde reflüde var acaba mamadan mı diye alerji doktorumuz alfaminoyu deneyin dedi o da aşırı sancı yaptı mesela aptamille gayet mutluyuz bi daha tövbe denemem başka mama 😀