Merhabalar sevgili anneler, kızım 18 aylık oldu. 1 yaş sonrası ocean multi vitamine başladık. Haftada 1den 3e kadar zamanla arttırırak verdim. Şimdi de balık yağı takviyesine başlamamız gerekiyormuş. Doktorumuza mesaj attım fakat vitamin ölçülerini oldukça fazla vermemi istiyor. Günlük 5 ml vermemi istiyor ikisinden de eczacımız ise fazla olacağını söyledi. Çevremde de böyle veren kimseye rastlamadım. Sizler hangi vitamini, hangi sıklıkla ve ne ölçüde veriyorsunuz? Tamamen fikir amaçlı soruyorum. Yeniden doktorumla konuşup öneri sunmak istiyorum. Bir de D vitamini takviyesini kesmemizi istedi. Sizlerde bıraktınız mı? Şimdiden teşekkür ederim ❤️