balyanaklibebe Ya hemde köpek dişi yA çıkmadı ama kabarmış üst köpek dişi cok salyası akıyor ve elini sürekli ağzına götürüyor başına gelen var mı dr a gitmeye gerek var mı
churchil balyanaklibebe bazen ben de görüyorum kızımda köşelerde beyaz beyaz kabarıklıklar ama henüz çıkan bi dişi yok. 6.5 aylık. Elini ağzına götürmesi salya durumu da 2. ayından beri devam ediyor.
ikiekmekaldimevegidiyorum Kabarsa bile zamanı oluyor arada gene de benim arkdaşımın kızı 3 aylıkken 2 tane diş çıkartmıştı
EbruBoluKaya 2 aydan itibaren sürekli eli ağzında ve salyaları akıyor doktorumuz normal olduğunu oral döneme girdiğini ve diş olmadığını söyledi bugün 4 aylık olduk hala aynı
EbruBoluKaya balyanaklibebe evet huzursuzluk var bugünde 4 ay aşılarını olduk daha da arttı huzursuzluğu