Sedakrtls Bizim doktorumuz da 200 mg verdi kullandığı andan beri yavrum sürekli ishal aynı şekilde sekiz aylık değiştirmesi için tekrar gideceğim 🤦
Rwerdst Sedakrtls merhabalar benim oğlum hasta olduğu dönem diş çıkardı bu yüzden ishal oldu augmantin e de alerjisi varmış sanırım. O yüzden hep hastaneliktik. 8.aydaysanız dişte geliyor olabilir. Diş yapıyor ishal 😅😅
Sedakrtls Maalesef yanlış teşhis ilacı ishali kendi doktorumuz izinli idi bir acil doktor hatası boş yere antibiyotik kullanmamıza neden oldu ve agmenyin ishal yapti çok şükür üç gün içerisinde bırakınca geçti 🤦