Kızlar merhaba Hayırlı Ramazanlar.Bebeğim 7 aylık gündüz bazen 3 defa bazen de 2 defa uyuyor.Gece ise 2-3 defa uyanıyor.Birkez mama için uyanıyor diğerleri ise uykusunu almış gibi sesler yapıyor.Zar zor uyuyor.Sizce kesintisiz uyku düzeni nasıl oluyor deneyimli anneler paylaşabilirmi? Ve Hiç sallamadan kendi kendine uyumasını nasıl sağlayabilirim.Şimdie kadar ayakta saladım.Teşekürler