sendrom58 Kızlar oglum 3 yaşında çok haraketli bir çocuk. Dizden altı ve bir iki tane üstte olmak üzere bir çok morluğu var. Acımıyor diyor dokununca. Doktora götürmeliyim bunun için? Yoksa 1 hafta takip edip öylemi ilerlemeliyim
Kelebekakkor99 sendrom58 benim bebeğimin de bacakları sürekli morarik oluyo 😔😔😔😔 haziran da 3 yaşında olcak