mom2546 Merhabalar 3 ay önce doğum yaptım estetik dikiş oldu yapıştırma ile ama dikiş yerim mosmor resmen siyah gibi bu zamanla açılacak mı
MihraEliff mom2546 benimde aynısı benimde 3 ay olacak aynı şekilde benimde öyle morla kırmızı arası değişip duruyor
mom2546 Berilsmom13 Yesmaryesmar MihraEliff nursenbaris leke kremi kullanmaya gerek var mı acaba kızlar
MihraEliff mom2546 bende kullanmadım hiç birde benim kaşıntı da oluyor sizde oldu mu batıkon sürüyorum öyle zamanlarda o alıyor kaşıntısıni
mom2546 MihraEliff ay evet son 2 3 haftadır kaşınıyor ben de normal nemlendirici krem sürüyorum bir de bazen sızlama oluyor hala çok bastıramıyorum mesela
MihraEliff mom2546 evet benimde öyle bende bastiramiyorum birde gobegimin üstünü çok çok hissediyorum daha hissiz orası bazen tezgaha felan dayandığında acıyor hala baskı uygulayamiyorum
mom2546 MihraEliff ay aynısı ya bulaşık tıkarken falan tezgaha değince ağrıyor ama dokununca his kaybı var hala
MihraEliff mom2546 benimde aynı oda zamanla geçecek herhalde daha çok yeni ya ondan böyle oluyor büyük ihtimalle