Merhaba oğlum 14 aylık yanından bir dk bile ayrılsam hemen ağlıyor kucağıma gelmk istiyor.Mutfakta iş yaparken de aynu şekilde hep kucağıma gelmk ve onunla ilgilenmemi istiyor oyun oynarken çabuk sıkılıyor.Kendi kendine oynamak istemiyor.Ayni durumu yaşayanlar var mı önerileriniz nelerdir.