9 aylık oğlum her gec istisnasız 4-5, kere uyanıyor ve zor uyutuyorum. Oğlumu Cook seviyorum ama beni çok usandırdı her gece oflyayarak uykumdan uyanıyorum sallıyorum uyumuyor ne yapsam ağlıyor oflayincada eşim bana kızıyor ben ona kızıyorum sinirimi kocamdan çıkarıyorum gecenin bir yarısı hep tartışıyoruz. Çocuk beni çok yoruyor ister istemez usaniyorum ofluyorum sende yorum yapınca uyarınca daha çok sinirleniyorum diyorum. Ama yok her gece aynı rutin devam ediyor. Ne zaman bu uykusu düzene girecek cidden çok yoruluyorum. Gündüz bir gülüşüyle herşeyi unutuyorum sanki o gece hiç sinirlenmemis hayatı sorgulamamışım gibi 🫠
Sizde durumlar nasıl uykular düzene girdimi 😔