Serumfizyolejikle sırıngayla yapıyorum bana ogretilen doktor gösterdi hemşire vs yan yatırıp 5 CC bir buruna 5 CC diger buruna elimle hafif sıkıyorum kara sumkuruyor zaten sonra cekiyorum . Burunu tıkandığnı hissettiğimde yapıyorum.ve grip olduğunda . İnternette önüme geldi hafif basınclı yapılcakmis oyle yapınca diğer burunundan cıkmıyor yani bana gösteren hemşirede zaten basımclı yapıyor ben anlamadım bu zararlıysa neden butun doktorlar farklı konuşuyor ben bu zararlilo dedigimde hayır cevabı aldım ciğere inmemesi için burun temizligi şart denildi ilk başlarda kendim yapamıyodum kaç kez hastanede yapıldı sonra zaten bana gösterdiler . Siz nasıl yapıyosunuz