Merhaba hanımlar oğlum 2 yaşına girdi. Doğduğundan beri hep beslenme sorunları yaşadık Dr boyu kilosu normal diyor ama hiçbir şekilde yemek yemiyor sadece süt içiyor. Zorla yedirmeye çalışsam da krize giriyor yemeklerin tadına bile baktıramıyorum. Çok üzülüyorum 😔 Dr a mı götürmem gerekiyor bana yol gösterir misiniz ?