Hatice35 İzmirde devlet hastanesi olarak bildiğiniz ya da gittiğiniz iyi ilgili alakalı kadın doğum doktoru var mı acaba?
gulyabani Hatice35 izmir buca kadın doğum hastanesi. Fadime Türe, Muhammet Cevat Şerif,Kübra Hamzaoğlu Canpolat hepsi iyi memnun kaldım
cennet3534 Hatice35 Atatürk eğitim araştırma da doğum yaptım çok iyiler ben o kadar nazlı bi insanım özel gibiydi çok güzel geçti doğumum
TheMomm Hatice35 Çiğli Eğitim Araştırma da Havvagul Ohan’a gidiyordum 12 gün önce doğum yaptim o kadar memnun kaldım ki anlatamam hastaneden de, sağlık personelinden de, doktorumdan da.Ilk doğumumu Sada da yapmıştım bu kadar memnun kalmamıştım
Hatice35 TheMomm benimde ilki sezaryan ikinciye hamileyim benimde sizin gibi sezeryan olur ben foçada oturuyorum burda hamilelikteki testler yapılmıyor doğumda olmuyor izmirinde yabancısı olduğum için buraya danışayım dedim çok teşekkür ederim fikirleriniz için 🤗😇
Azram3523 Hatice35 ege yasamda neslihan arslan kendı doktorum eger devlet dusunursenız bucada can ata