Biranne1anne Bexsero aşısından 1 hafta sonra nimenrix yapılsın dedi doktorumuz ağır olmasın diye böyle oluyor mu bilgisi olan var mı
asrinhatasi Biranne1anne biz aşıları ya aynı gün ya da 1 ay ara ile yaptırıyoruz. Bize de iki aşı arası en az 1 ay olsun dediler.
Bir-prens-annesiii Biranne1anne bir daha ki ay hem bexseronun üçüncü dozunu hem nimenrixin 1 inci dozunu vuralım dedi bugün hemşiremiz
Biranne1anne asrinhatasi yaa bizim 1 hafta oldu öyle dediği için yaptırdık ama çok tedirgin oldum şimdi bir sorun olur mu acaba ya
asrinhatasi Biranne1anne ben özel aşılarını da sağlık ocağında yaptırıyorum. Ordaki hemşire söylemişti bana da. Arka arkaya yaptıran da gördüm forumda. Bakalım başka ne diyen olacak.
Biranne1anne Berilsmom13 bizimde ilk doz öyleydi ama 2.dozları bu şekilde uyguladı şu an panik oldum ama
asrinhatasi Biranne1anne öyle de gördüm sizinki gibi 1 hafta arayla yapan da. Diğer aşı postlarına da bakın isterseniz 🌸