sarfinazar mmellissa emmeye düşkün değiliz. O yüzden bazen 4 saati buluyor. Üzülüyorum. O nedenle merak ettim
omerinannes104_ sarfinazar bizde şuan zor zanaat emiyoruz ve bende çok üzülüyorum aynı zamanda alerjik bebeğiz ☹️
mmellissa sarfinazar dün doktora gittik her istediğinde emzirme 3 saatte bir emzir dedi okadar aç durabilecek kadar buyudu dedi🥰 oyuzden kendinize dert etmeyin acıkmıyor oyuzden emmek istemiyordur emzik kullanıyor mu
mmellissa sarfinazar ondan cok emmiyordur dert etmeyin zaten buyumuş annesi🥰 bebekler acıkınca zaten ortalığı ayağa kaldırıyorlar hiç merak etmeyin