Merhaba hanımlar, aranıza katılalı daha 5 güncük oluyor, benim bebeğim 35 haftalık doğdu. Meme de sürekli uyuyoruz ve haftamız küçük olduğu için çabuk yoruluyoruz, ve sürekli uyku halinde uyandırmak aşırı zorlanıyoruz, 1 gece sarılık için küvöze tedavi gördük, şimdi meme mama şeklinde ilerliyoruz ama mama vermek istemiyorum. aranızda benim gibi olan var mı?