Rzgrmrv93 okuyunca tüylerim ürperdi aynısını geçen hafta yaşadım çünkü... grip şikayetiyle gittim dinlerken kalpte üfürüm var kardiyolojiye git dedi. Ertesi gün hemen samsun tıp fakültesi eğiti araştırmadan randevu alıp götürdüm. Kalbinde delik var üfürümde bundsn kaynaklı ama 10 çocuktan 8 i kalbinde delikle doğar ve en geç 1 yaşına kadar kapanır kendiliğinden dedi. 1 günlükken kapatan d varmış 9 aylıkken kapatanda. Takip ederiz bizim yapacağımız tek şey bu dedi.. ha bir de bununla ilgili tek dikkat edeceğiniz şey kilo alımı dedi. Ayda ne kadar kilo alması gerekiyorsa o kadar alacakmış az aldığı an getirin dedi onun dışında hiç bi şikayetle 1 seneden önce gelmenize gerek yok dedi. Uzun yazdım arkadasım kusura bakma🌹🌸 çok geömiş olsun💕