Öncelikle selamün Aleyküm anneler , 4 aylık olduk uyumuma , gaz , reflü , aşı , 6 günde, 7 günde bir kaka yapma gerçekten yoruldum hangi birinin çözümü var çok yoruldum geceleri kıvranıyor bu günde aşı oldu bacaklarını oynatmak istemiyor ağlıyor altan gazını çıkaramıyor kakasını yapması için zeytin yağı içircem doğal bulmakta zorluk çekiyoruz delircem gerçekten evde tekim niyetliyim Allah hepimizin niyetini kabul eylesin bedenen çöktüm