Hayırlı ramazanlar kizlar aklıma bişey takıldı ben bekarken sahura kadar uyanık kalırdım sahur hazırladım yerdik namaz kılıp yatardim evlendikten sonra da öyle yaptım çocuktan önce çoğu zmaan sahura kadar uyanık kaldım ama çocukla birlikte olunca iş zorlaştı uyumasan desem zaten gece zırt pırt çocuk uyanıyor sürekli emzirip uyutuyorum gündüz desen yarimsar saat uyuyor uyuyunca da kalkamıyorum işte dün alarm kurup uyudum ilk çalınca daha erken dedim uyudum sonra bebeisi emzirmeye kalınca saate baktım 20 dk kalmış aman dedim zaten kalkıp hazırlayana kadar ezan okunur eşimi de sahursuz bırakmış oldum ksoskwis siz nasıl yapıyorsunuz yok mu bu işin bı puf noktasi