Leo2020 kanlarına baktırdınız mı bizimde böyle bir problem vardı ama daha çok mama içiyor yemek yemiyordu sevmediği birsürü şeyde vardı önce mamayı kestik 18 aylıkken sonra kan damlasını tekrar düzenli kullanıma başladık ve son olarak balık yağı kullanıyoruz möllers marka iştahı açıldı gibi geldi yiyor ama metabolizma çok çok iyi çalışıyor yediği kadar yapıyor doktorda 3 ay kullanalım eğer yemesine rağmen kili almıyorsa genetik dedi 20 aylık 11,5 kg