Merhaba, bebeğim 17 günlük uyanıkken asla durmuyor sürekli emmek istiyor, yarım saatliğine dışarı çıktım beraber ağlamaktan durmadı.
Bugün emzik verdim ve tuttu. ( Hatta tutunca nedense çok içime battı o emdikçe ben ağladım 🙄🤦)
Bu emme isteği geçici midir sabretsem düzene girer mi ?
Emzige devam etsem beni unutur mu ? Veya ne şekilde ne zamanlarda verebilirim yardımcı olur musunuz?