karen26 4 ay 12 günlük bebeğim grip oldu sürekli öksürüyor ve hapşırıyor bide burnu akıyor. Öksürük şurubu fitospan veriyorum burnunu temizliyorum ama fayda etmiyor ne yapabilirim. Acil önerilerinize ihtiyacım var
Kelebek_45 karen26 bebeğimin alerjisi var biz onun içinde kullanıyorduk bu damlayı Zaditen öksürüğü ve geniz akıntısını kesiyormuş burun akıntısını da bi araştırın isterseniz
Papatya-eylul88 karen26 merhaba geçmiş olsun benim bebegimde 4 ay 12 gunluk.şurubu doktormu tavsiye gitti?gittiniz mi doktora veya saglik ocagina
karen26 karen26 Papatya-eylul88 birde kendime sarımsak bal limon kürünü yapıyorum emzirdiğim için sütten bebeğe geçiyor bence bunun da faydası var
karen26 Evet doktorumuz yazdı doğal içerikli bir şurup bugün 3 gün oldu kullanıyorum faydasını gördük gibi buna ekstra uyurken yanına soğana 6 7 tane karanfil batırıp koyuyorum oda iyi geldi sanki bi deneyin