srnrcvs Bı destek halınde suanda emzık kızım ıcın napıcam 4 aylık emzıgı gün ıcındede alıyor yatarkende ama çok zor oluyor yatarken çünkü düştükçe ağlıyo napmalıyım ya tamamen mı bıraktırmalıyım emzıgı