Mayo bez almalısınız tabiki mayo giyse ne olacak bez takmadıktan sonra kaka yapabilir 😂 bizde 8-9 aylıkken geçen yıl haziranda gitmiştik , uzun kollu da koyun mutlaka ceket vs , güneş kremi alabilirsiniz kolluk , simit , şapka başka pek birşeye gerek yok