7 aylık ek gıda yiyo ama nasıl yiyo. Her yemekten sonra üst baş etraf temizleniyo. Diliyle sanki dışarı atar gibi yiyo zaten minicik kaşığı var verdiğim kaşığın yarısını döküyo. Ağzında yemek varken parmak emiyo önlüğü ısırıyo. Ama en çok da yemeği ağzında tutamaması dışarı akması kötü oluyo. Ben mi düzgün yediremiyorum nedir bu 😂