kirpapatyasi19 Hanimlar ogluma monovit d3 kullaniyorum oglum 9 aylik 3 damla kullaniyorum hep internette baktim kilosuna gore diyor 3 damla yeterlimi acaba
tantuniayrangerisiyalan kirpapatyasi19 1 yaşına kadar 400 IU yaşından sonra 600 olacak şekilde veriliyo
Elaeylul kirpapatyasi19 doktor dvit3 ü 3 damla olarak vermemizi söyledi demir damlasını da 4 damla olarak veriyorum