Hanimlar cocugum 1 bucuk yaşında ve yaklasik 4 aydir oyun grubuna gidiyor haftada iki gun iki saat seklinde. Sadece anne ve babayi gördüğü icin kendi akranlariyla vakit gecirmesi gonderme amacım. Ilk zamanlar hic itirazsiz iceri girerken simdi kapiyi gordugu an aglamaya basliyor ve iceri girmek istemiyor. İceri girdiginde de susuyor ve oyunlara etkinliklere katilim sagliyor. Yani ne yapacağımi bilemedim. 2 yasa yakin ayrilik kaygisinin arttigini duymustum. Oyun grubunda da bir sey olmadi onu etkileyecek. Duzeni de bozulsun istemediğimden devam ediyorum getirmeye ordaki cocuk gelisimci hocalar bu durumun gecici olduğunu soyluyorlar ama ilk zamanlar isteyerek giren oglumun simdi boyle aglama krizlerine girmesi bir dusunduruyor yanlis mi yapıyorum diye. Cocuk gelisimci arkadaslar yardimci olabilirler mi, bu surec normal mi?