Kızlar bebeğim 2 ay 5 günlük. 1.ayını doldurunca emziğe alıştırdım emme refleksi çok olan bir bebek olduğu için. Genelde sadece çok ağlama krizlerinde ve uykuya geçişte kullanıyordum. Ancak emziğe alıştığından beri uykuları bozuldu gibi hissediyorum. Çünkü uyuyunca emziği ağzından bırakmıyor. Beşiğe emziğiyle yatıyor. Emzik düşünce uyanıyor ağlıyor bu kısır döngü olarak devam ediyor. Bi emzirme danışmanıda emzik uykusunu bölüyorsa bırakmalısınız dedi. Aynı durumda olup bıraktıran var mı nasıl bir yol izlesem daha iyi olur?