kivancsincap bizde olduk canım şuan 8,5 aylığız şubatın 2 sinde olduk …ilk gün çok ağladı ilk idrarında bizim sonrasında öyle kaka yada idrar değince ağlama olmadı genel olarak huzursuzlandı Çünkü emeklemek istiyordu yüz üstü uyumak istiyordu yapamadığı için huzursuz oldu…Ayrıca doktorunuz ne diyorsa öyle yapın bizim doktor şükür güzel yaptı bardak koymadık,sargı bezide yapmadı Açık bıraktı 1 hafta bize su değdirme dedi yasaktı 1 hafta sonra bol bol sıcak suya oturt dedi ve ilk günden itibaren sık sık aç havalandır dedi Teramisin krem yazdı her açtığında sür dedi Ve günde 4 kere dolven ver dedi şükür böylelikle atlattık