esmaahmet Hayırlı ramazanlariniz olsun anneler Aranızda daha önce beyti kebap yapanlariniz var mı acaba ben hiç yapmadim ilk defa denemeyi düşünüyorum deneyip bildiginiz tariflerinizi paylaşır mısınız
Pnarr_ esmaahmet ben köfteyi ayrı pişirip sarmıyorum direk içine sarıyorum kestikten sonra yağ gezdirip pişiriyorum çok iyi oluyor
esmaahmet aleksandralarossa orda olduğu gibi köfteyi önce pişirip yufka ile bı daha mı pisiriyorsunuz acaba
aleksandralarossa esmaahmet once kofteyi pişiriyorum sonra yufkayla yufka kizarana kadar tekrarr atıyorum firina
Pnarr_ esmaahmet hayır içine sürmüyorum ben iki türlü de denedim pişirip yaptım birde böyle tadı aynı oldu pişmeden yaptığım çok pratik oluyor