berragozde Kızlar test yaptm ilk tek çizgi çıktı, 10 dakika sonra böyle oldu çizgi görüyormusunuz,yada geçerlimidir 🥲🥲
yusuf11 berragozde sanirim hamilesiniz bende de 3 tane var beklenmedik anda olmusdu simdi iyki olmus diyorum buyuk kizim 8 yasinda kucuk kizim 31 aylik oglumda 19 aylik öyle guzel oynuyorlr tabi bazen krizler oluyor
elfnurs berragozde ya bu testler son zamanlarda çok bozuk çıkıyor ben 3 tane yaptım üçüde bozuktu hamile değilmişim
aysullsn berragozde sanırım zaten en doğru sonucu 5 ila 10 dk sonra veriyor diye biliyorum yanlış bilgi vermiş olmayım ama.
berragozde aysullsn Yaa 🥲 teşekkür ederim ama henüz 2 yaşında bir kızım ve7 aylık bir kızım daha var çok sürpriz oldu ağlasam mı gülsem mi bilemedim
Ayseguloprl berragozde bakalım bende bu aylar bir şüpheliyim adetime daha olduğu için test yaptırmadım ama şüphelerim var 1yaşında kızım korkuyorum ama korkmuyorum gibide arada kaldım hayırlısı olsun. Sizde kan testi yaptırın kesin sonuç alın hayırlısı olsun inşallah
berragozde Ayseguloprl Öyle yapayım en iyisi hepimiz için hayırlısı olsun ama açıkçası çok gözüm korkuyor 3 taneyle ne yaparım,neyse vardır rabbimin bir bildiği 🙏🥲
berragozde yusuf11 Rabbim hayırlı evlatlar etsin hepsini inşallah evet zor olur ama sonu güzellimle bitiyor 💐