kahvekokusuu Poyrazsmomm pisirme kağıdıyla yaptım ben iç harcını zaten ocakta hafif kavurup koyuyorsun gayette güzel pişti biz beğendik
gunesinannesi21 Poyrazsmomm iç harcını tencerede hazırladım patlıcanları airfryda kızarttım sonra iç harcını döküp tekrar airfryda fırın modunda pişirdim çok güzel oldu deneyebilirsiniz
mnkanne1 Poyrazsmomm geçen gün bende ilk defa yaptım çok güzel oldu yağda kızartmadığımız için hafif oldu mideyi yormadı en azından
Poyrazsmomm gunesinannesi21 Bende tandır modunda pişirmeyi düşünüyorum ama cok sulu yapıyorum ben bozulmaz degil mi ya
aven Hanımlar hangi airfry önerirsiniz bebek olunca ihtiyac duydum aslında oncesinde hic lazim olmamisti 🙃
Deletedmom_112 aven Philips XXL kullanıyorum çok memnunum,bende bı nevi kızım için aldım sayılır, kızım patates kızartmasını çok seviyor, sağlıksız olduğu için yedirmek istemiyordum ama şimdi ne zaman isterse yapıyorum
Ucansupurge Poyrazsmomm kız ne kadar su koyacaksın 😂 Patlıcanlari airfyerda kizarttip harcı ocakta yapıp kizaraan patlıcanları bocama dizip içlerini doldurup salçalı su döküp airfyerda koyuyorum bir sıkıntı yaşamadım daha 🤔
kahvekokusuu Poyrazsmomm su değilde sos diyelim🤗 tefal xxl kullaniyorum sulu yemek için ayrı bir kabı almam lazım ben onu almadığım için hafif sulu yemekleri pisirme kağıdında yapıyorum sorun olmuyor ama pek sulu olmuyor zaten karniyarik soslu diyelim
gunesinannesi21 Poyrazsmomm ben de karacanın tandır olanını kullanıyorum sulu olmuştu benimki de bir şey olmaz☺️
Poyrazsmomm aven Benim bütün mutfak elektroniklerim tabaklarım tencerelerim karaca ve 3 senedir kullanıyorum cok memnunum :)
aven Poyrazsmomm ayyyy o zaman dermanim sende olabilir mi 🙃🙃karaca mutfak robotumu calistiramiyorum 3 sene oldu alali yani bir kere kullanabildim bazen sorunun makinada degil bende oldugunu dusunuyorum bir turlu ne yaptiysam kitapcigini bile hatim ettim calistiramiyorum kesmiyor urunleri insallah ayni makina vardir sende de resim yuklemeye calisagim
Poyrazsmomm Ucansupurge Suyu fazla olmayacak tabii ki ama ne bileyim hic sulu bisey pisirmedim daha f😅Firin modunda pisireyim basima is acmayayim en iyisi😂