Tugbayir Maka_Paka hayır yeni geçeceğimiz evde çocuk odası çok büyük değil ve Şuan 1 yaşında ve yanımızda yatıyor ilerki zamanlarda yeni oda yapmaya karar verdik Şuan park beşik yetiyor
sendrom58 Maka_Paka benim oglumdafa var monteressi gerçekten çok rahatsız:( görüntü güzel ama kullanış 0 satıp tek kişilik baza alacagım