Merhaba, bebeğim 5 ay 20 günlük bir süredir tadımlara başladık.bebeğime 3 gün boyunca yoğurt verdim.İlk iki gün çok yemek istemedi zaten çay kaşığı tatlı kaşığı ve çorba kaşığı şeklinde 3 gün olarak ilerliyordum.dün yemesi gerektiği kadar 1 çorba kaşığı yedi. Bugün bezini alırken poposunda pişik farkettim.ve 2 gündür de yanakları kızarmıştı acaba yoğurt alerjisi olabilir mi? Pişik kremi kullanıyorum şuan ne önerirsiniz en hızlı nasıl geçirebilirim?