seniyirimmisdafaa bebegimin yuzunde egzama tarzi kuruluk var onun icin aldık eczacıya sorduğumda tum yuzu icinde kullanabilirsiniz dedi ama bana o formda gelmedi jel yaziyo üstünde yanlış mi verdi krem olanımi olmalıydı acebaki ya
ysmnp seniyirimmisdafaa benim bebeğimde egzamalı doktor bize de bioderma verdi çok iyi geldi yüzü dahil heryerini sürüyordum günde 2 3 kez hala sürüyorum bizim ki jel değil ama fotosunu koydum böyle
seniyirimmisdafaa ysmnp yaaa bukadar cesit oldugunu bilmiyodum doktorumuz kagoda bioderma atoderm yazmis ecZaci jel yazani vermis o kadarda pahali ki yani gidip yenisini alayimda diyemiyoruz kolay kolay
bernnaa ysmnp bizde bunu kullanıyoruz bütün vucüt duştan sonra nemlendiriyoruz atopik egzamaydı mustela yağ yapmıştı bilginiz Olsun
seniyirimmisdafaa kızlar jel formunu kullanan varmi aranızda bana biraz tum yuz icin sacma kullanıssiz yapis yapis geldi yaaa