Bebeğimde geçmeyen bir hırıldı var. Doktora gittiğimizde burnunu temizleyin diyor. Serum fizyolojik ile devamlı temizliyorum ama hırıltı geçmiyor. Ek gıdaya başladığımızdan itibaren günde 1 2 defa kusuyor aşırı bir kusma değil çom az ama kusmuktan ziyade balgam çıkarıyor. Herhamgibir şekilde öksürük, ateş yada hastalık belirtisi yok ne olabilir acaba?