Oğlum 5 aylık. Aslnda 40 ı çıkmadan gezmelere başlamıştık fakat ne olduysa 1 haftadır eşin dostun kucagina gidince aglamaya başlıyor hatta bugün parkta yürüyüş yaparken arkadasimla karsilastim kizcagiz sevmek istedi uzaktan. pusetindeyken bile dudaklarini buzdu aglamaya başladı. Asosyal mi olacak yavrum yaa. Bir yerde yanlış mı yapıyorum. Düzelir mi? Başına böyle bir durum gelen var mı?