Melisa_ 6aylıkken almıştım köpekcik olandan kullanamıyordu ama önündeki sesler ışıklarla oyalanırdı arada yürütürdüm tek kötü yanı hızlı gitmesi tek başına sürdürmezdm onun yerine başka şey almak daha mantıklı yani oyuncak falan. zaten bebekler kendi hazır oldugunda kalkıp yürüyor oyalansın derseniz alın alırken de kafasına kask da takın çnkü yürümeyi öğrendikten snra da çok düşüyorlar