Kızlar ben hamileyken İBB nin doğum destek paketi vardı dogum yapana çanta beşik vs. Veriliyordu onun için başvuruda bulunmuştum.
Doğum yaptım beni aradılar geldik kapidayiz,durumunjz iyi mi kötü mü evinize bakcaz yardım için diye. Bende geri çevirdim (her bebeği olana veriliyor sandım) durumum iyi dedimm.
Şimdi yine aradılar market kartı verilecek geri çevirmişsiniz diye,bende kim market kartını geri çevirmek ister ki dedim gelsinler dedim açıkça 🤣bu konuda bilgisi olan bu yardımı alan var mi