bebegim 3 ay 11 gunluk 120 bazen 100 cc mama veriyorum bitince mutlaka agliyor gazdandir diye dusunuyorum kaldirip gazini cikariyorum susuyor fakat ilk 2 ay guzel kilo alip 2. aydan 3. aya kilo alimi cok az olmus onceleride 60-90 diye gittim yani aslinda hep kademeli giderken neden kilo az almis anlamadim siz kac cc mama veriyorsunuz? bu arada kilosu 5800