mom2546 Öncelikle doktorunuz bu damlayı size neden yazdı birde nasıl kullanıyorsunuz ben her mama öncesi 8 damla veriyorum ama bebeğim kusuyor damlayı vermediğim zaman kusmuyor ama acaba mamanın içine damlatsam olur mu
aysegul_my mom2546 relactaz gaz icin cok güzel bi damla mama öncesi veya sonrasi verebilirsin neden kusuyo ki aç iken midesi boş iken kusmaması lazım
mom2546 aysegul_my ya ben de anlamadım açken veriyorum ama kusuyor damlanın üzerinde süte damlatın yazıyor öyle mi denesem bir de