arkadaşlar merhaba kızım 25 aylık ön dişinin biri daha yeni çıkarken kırıldı ucundan ve kırık uzadı. Şimdi diğerin üç dişin de üstün de parçalanmalar var yani oyuk oyuk. Var mı aranız da bilgisi olan :( bu ara da abur cubur tüketimi yok sadece gece beslenmesi mama var. Fırçalıyorum da ama geçmiyor ne olcak :(