Daha yeni 3 aylık oldu bebeğim fakat son 4,5 gündür ciddi şekilde huzursuz sürekli ağlıyor gezdiriyorum susmuyo emziriyorum istemiyo ya da çok kısa emiyor uykusu var ama uyumamak icin çok fazla söyleniyor kıyameti kopartıyor dhaa once bu aylarda bunu yasamis olanlar varmıı