Öncelikle geçmiş olsun… Bende 6 şubat depremini yaşamış biri olarak yazıyorum.. 9 aylık gebeydim.. Doktora gidip doğum için gün alacaktım… 6 şubatta deprem oldu benim bebeğim 8 Şubat dünyaya geldi… Bugun o günlere tekrardan gittim… Rabbim korudu o korkuyla o an herşey olabilirdi.. Doğuma girdiğim saatte hla artçı depremler oluyordu.. Doktorum yaralı Bi şekilde geldi doğumumu gerçekleştirdi saolsun Allah ondan razı olsun.. Hatayda tüm hastaneler ağır hasarlıydı Bi hastane bulduk ve orada doğumum oldu.. O gün hastanenin ilk katı ceset doluydu….. Sezeryan doğum yaptığım için ertesi gün çıktım hastaneden ve bebeğimi kendi imkanlarımızla kurduğumuz 40 kişilik çadıra getirmek zorunda kaldım… Çok zor günlerdi… İyileşmem için yürümem lazımdı ama öyle Bi şansım yoktu… Gerçekten çok zor zamanlar geçirdik… Şuan yazarken ellerim titriyor rabbim Bi dha kimseye yaşatmasın.. O günden snra uykularımız Hep korku içinde 🥺