Merhaba sevgili arkadaslar dogumdan sonra kronık vajınıt oldum aranızda varmı bu illeti geçiren bayanların %70 olurmus:(:(:(2 ay oldu geçmek bilmiyor defalarca fitik ve antıbıyotik kullanmama ragmen artık kafayı yicegım eger aranızda varsa geçiren nasıl kurtulmuş bu illetten yazabilirmi..