Kızlar bana Bi yardım edin, 1oğlum var 6yasında sonra 2.yi istememiz rağmen 3yıl olmadı. Bebeğim normal yollarla veya aşılamaya olmuyordu artık son çare tüp bebek yaptıracaktık tam tüp bebek olacağımız ay bir mucize hamile oldugumu öğrendim. Şimdi 4.5aylık bir kızım var. Ama dün bir kaçamak oldu sanırım ve ya hamile kalırsam korkusu sardı beni. Ertesi gün hapı alayım diyorum ama bir yanımda 3yıl bir bebek için Allaha yalvardın dualar ettin kavuştun ama şimdi böyle bir ihtimal için istemiyorum diyor olmakta nankörlük mü kötü hissediyorum kendimi ne yapmalıyım kızım daha çok küçük 🥺🥺