melegininannesi38 daha 6.5 aylık çocuğa niye ev açıp izletiyordunuz hiç anlayamadım. Tv’nin zararlı olduğunu sağır sultan bile duydu. Ve sizinki daha tv isteme zamanında bile değil resmen keyfi açmışsınız şaşırıyorum gerçekten. Otizm tv izlemekle olan bişey değil bu arada. Otizmli ise otizmini ilerletir ama otizm değilse otizm olmaz. Ama otizme çok benzer başka rahatsızlıklar var onlar ortaya çıkabilir. Yapmayın bu kadar küçükken özellikle açmayın.