Bebeğiniz kaç günlükken yaptırdınız? Biz üç aylıkken yaptıralım dedim fakat ikinci ay açılarının gününü sevgili hemşiremiz kaydırdığı için biraz beklememiz gerekiyor dedi bir ay olmalı iki Canlı aşı arasında dedi ve günü dolunca cumartesi oluyor ve evde kendin yap dedi yapan var mı bu şekilde uygun mu benim yapmam tam 98 gün olmuş olacak